hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > اجرای مانور اطفای حریق و تخلیه اضطراری در بیمارستان فلسفی 

اجرای مانور اطفای حریق و تخلیه اضطراری در بیمارستان فلسفی 

رئیس آتش نشانی گرگان گفت: این مانور با هدف ارتقای سطح آگاهی و آمادگی کارکنان بیمارستان با نحوه مقابله با هرگونه حریق برگزار شد.

موسی‌الرضا صفری افزود: در این مانور که بدون دخالت ارگانهای امدادی و با نگاه ویژه به ارزیابی عملکرد تیمهای واکنش سریع بیمارستان که طی چندین دوره تعداد محدودی از پرسنل بیمارستان آموزش های ایمنی و شناخت خاموش کننده ها و نحوه مقابله با هرگونه حریق را فراگرفته بودند برگزار شد.

وی در بیان جزئیات این مانور گفت: مانور با نواختن آژیر خطر و ایجاد دود مصنوعی و شعله ور شدن کپسول های گاز مایع و آتش سوزی مواد نفتی در محوطه بیرونی بیمارستان آغاز شد و از کلیه پرسنل خواسته شد بعلت بروز آتش سوزی اقدام به تخلیه اضطراری کنند.

وی گفت: همزمان پرسنلی که عضو تیمهای واکنش سریع هستند، ابتدا اقدام به قطع برق و گاز از شبکه اصلی و سپس به اطفا حریق های احتمالی و کمک به تخلیه اضطراری بیماران و رساندن محبوسین به دور از ساختمان و در محل ایمن کردند.

وی افزود: این اقدامات تا زمان رسیدن ارگانهای امدادی بخصوص آتش نشانی ادامه داشت و در زمان حضور آتش نشانان تیم های واکنش سریع می توانند آتش نشانان را نسبت به شناخت محیط بیمارستان و آگاهی از نفرات محبوس شده راهنمایی کنند.

در این مانور همچنین شناسایی نقاط ضعف ، قوت و میزان آشنایی کارکنان با اصول ایمنی و پیشگیری از آتش‌سوزی انجام پذیرفت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد